hej kära läsare!

Ursäkta att jag inte har uppdaterat på 2 veckor. Jag pallar inte ens. Snart är det lov. TACK GUD, jag slipper magnus! Och alla hatiska lärare (dvs alla;)) Omg det är fyndruum nu :) ska jag gå?? aaa jag ska baxa ^^
Saknar våren!! snön kom idag. Syrran kom och väckte mig en timme innan min alarm skulle börja. För vad?? för att se snön! jag fattar inte, jag kommer ju se snön förr eller senare :S och plus jag kommer bli ännu gladare och överraskad om jag ser själv istället för syrran kommer och berättar det när jag är inne i sömnen. Och inte nog med det, hon ville jag skulle gå upp och kolla, assåå.... Aja, idag hade vi inte bild, som vanligt. Jävla LOFFEEE!!! Bild är det enda jag ser fram emot och han kommer inte?! Man flippar. So, Svenska, No, Idrott, alla kommer, om läraren är sjuk, man MÅSTE ha en vikarie, men nej. Bild man behöver inte. Det roligaste ämnet, ingen lärare kommer -.-
Vad ska jag skriva mer?...
Jag kan dö av tråkighet! Vill dra till fynd men pallar inte. Jag tror inte mamma vet att det är idag. Jag ska säga till henne sen så vi drar sen. Juste, jag och meis ska köpa samma jacka. Jag såg jackan i kista och berättade till meis. SÅ nu vill hon oxo för hennes jacka är liteför kort för henne. Jag ska tjata på morsan att dra dit imorgon. Hon ska betala 100 och jag ska betala 100. Jag sa inte att den kostade 200 kr. Dom har gjort rea, förr var den 400. Alla är sura just nu. Syrran bara gapar och mamma verkar trött och ja... Jag är en liten gullig vovve som lyssnar på musik =)

Kommentarer
Postat av: Diana

Nice blogg :)

2009-12-24 @ 01:16:13
URL: http://drevdu.blogg.se/
Postat av: Lilo

Taack din me =)

2009-12-28 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0