New Year 2010

Hej allesammans, imorgon är det nyår, asså jag kommer ihåg när jag gick i sexan, jag och meis vi ba nyår den e om en månaaaad. eee3 tänk dig 2009! och nu jag e van med 2009. Snart 2010. Älit det är fint 2010. Det är skönt att skriva. 2010. 2010. 2010. 2011. hahahaha. Pappa köpte fyrverkerier och smällare. JAg och syrran gick ut igår tror jag och smällde några. Mina tår och händer var asså. dom var dead in the head. Men det som jag blir lite ledsen över, det e att pappa inte låter oss göra nånting. Vi har suttit hemma varje år. Varje år vi har gått ut precis utanför huset och smällt våra raketer, stannat en halvtimme, ta bilder och gå hem. Jag vill göra nåt speciellt det här året. Meis hon brukar vara med sara varje år. Jag har aldrig varit med nån..

Dagarna dom börjar bli längre. Våren kommer snart och MIN FÖDELSEDAG E OM EN MÅNAAAD!!! Alla som läser det här, jag ska skriva miin önskelista och snälla köp det jag önskar mig, men om ni inte kan då dt lungt.
1, KLÄDER ASSÅ VILL HAAAA!!!!!
2, Pengar
3, KLÄÄÄDER :)

Jag kommer ihåg förra året, vänta, vänta.... Man tror det var förra veckan jag fyllde 13. Neej... Var det verkligen förra året jag fick en kamera av pappa och en speldosa av meis och ... och...! VAR DET  VEERKLIGEN! shiiit vad tiden går snabbt. jag vill ha kläder, jag vill ha ha ha =)
Nu ska jag kolla klart på min film och njuta av 30 minuter som är kvar av den. Är du glad nu Jaso att jag skrev??? Jag väntar bara på din lösenord :) Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0