Ångrar mig.

Ångrar mig för allt jag har gjort mot alla. Jag kan inte hjälpa det, jag vet inte vad jag ska göra, jag ser folk e sura på mig och det svider inne i mitt hjärta, spc om det är mina nära och kära, just nu är det 3 personer som är sura på mig. Om inte mer, jag vet inte vad jag ska göra, dett känns lite bättre att skriva blogg med musik, men bara lite. Det enda som jag önskar är att jag kan gå och säga förlåt, pussa mamma och ge henne en kram, men jag kan inte, det går bara inte. Jag önskar hon kommer nu och pussar mig, det skulle gå mycket enklare. Jag släppte mina tårar men det kommer bara mer och mer, och det känns inte skönt, alla säger att det är skönt att gråta men för mig känns det att jag är svag. Varför gråter jag? Det kommer inte få alla att förlåta mig, det kommer bara kännas konstigt. Jag kan inte heller gå till brorsan, fastän jag vet att han skulle förlåta mig, jag kan bara inte! Mina ben vill inte gå dit. Jag har så jävla lust att gå ut i mörkret och gunga lite och känna den kalla vinden mot mina tårar. GUD varför e jag så svag?? Jag hoppas ni förlåter mig. om ni tror jag har ljugit för er e det inte sant! Jasmin, jag slkutar verkligen den tid jag säger och om jag slutar 3 och slutade tidigt, t.ex 2 då jag brukar sitta i skolan tills klockan 3. Annars med plugget försöker jag verkligen plugga hårt som fan, men det går inte alltid som man tänkt sig.
Varför fylls mina ögon snabbt med vatten? Varför mår jag så dåligt? VArför e mamma och pappa skilda? JAg har alltid sagt det är lugnt, alla tycker synd om mig, och jag har sagt, det är lugnt, men det äre inte, det hare aldrig varit, kommer aldrig vara. Jag har inte vågat säga det till min bästa vän ens. Det går inte att säga. Hur ska hon trösta? det behövs inte ens. Det kommer inte ge mig min pappa och mamma tillbaka, jag kommer inte få tiderna tillbaka, då jag kommer hem och ser mamma och pappa sitter och dricer te tillsammans, och skrattar, jag pussar mamma pch pappa, går till mitt rum, jag borde ta bild på varje ögonblick, varje sekund om jag visste att det skulle bli såhär. 2 år... Jag saknar dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1- du vet själv att mamma och pappa campar tillsamnmans i köket med te hela tiden???

2- du kan fortfarande pussa de och gå till dig rum men du VÄLJER att inte göra det, du kommer knappt förbi de för att hälsa.

3- mamma och pappa är skilda ja. men ser det ut som om de är det?? och vid det här tillfället borde du ha vant dig, plus att de e med dig, d e inte så att de har lämnat dig.

4- de gånger du slutar tidigare än vanligt, så säger du ändå alltid att du slutar 4. och du borde komma hem efter att du slutat, inte hänga i skolan som en hemlös.

5- om det nu känns som om du sårar de som är runt omkring dig, SLUTA UPP med det. och anledningen till varför du vill men kan inte gå o pussa lr säga förlåt, STOLTHET. äcklig och FUL stolthet. du tror att du blir mindre värd om du går säger förlåt lr går fram o pussar. men d FEL.

2009-11-28 @ 01:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0