ÄNTLIGEEEN! =)

Äntligen fixa brorsan min blogg. Man kan inte ens jämföra hur det var innan (innan syrran ändra ti mig)
Det är rosa, rött, lilla, svart, vitt. Asså regnbåge ;)
Jag ska gå läsa lite i en bok som heter sverige finland tror jag. Jag mår illa, jag vet inte varför. Har lust för lite snacks. Men som vanligt har vi inte!! Imorgon, den första december ska jag raka mig. Asså dra. Och jag ska se den vilken dag det börjar komma ut igen, då det blir mycket enklare om det är den 1:a dec.

Idag hade vi diagnos, Vår lärare var heeeelt flippad idag, hon ba aa jag ska inte hjälpa er, ni har gjort för snabbt. Jani hon vill vi ska va tröga?? Men no var bättre. Hmm... JUSTE, vi skulle ha engelska men marjaleeena va inte där så vi hade håltimme, just när vi va glada, hon kom. Vetu hur deppig jag bleeeev. Men det va inte så farligt, vi kolla på titanic. Jag vill se den igen, det var längesen jag såg den.

Idag hade jag så mycket lust att jobba arabiska!!! Ingen förstod mig....
Nu ska jag tacka adjö och kommentera från skala ett till 10 hur mkt fin min blogg är. Meis, du ska säga i vår värld. Syrran kommer säga 10. Eller?...

Kommentarer
Postat av: Jasmina

6.05837

2009-12-01 @ 19:14:33
URL: http://striveforit.blogg.se/
Postat av: Anonym

0.

2009-12-01 @ 19:14:43
Postat av: Erik

WOOOOOWW... FYFAN VA SNYYGGGT... 10000!!!!

2009-12-01 @ 19:15:02
Postat av: meis

psssssst. dn va 0 ! höööh fixa bättre, liixoom döö!!

2009-12-01 @ 22:40:51
Postat av: Jasmina

Meis, det luktar avundsjuka här.

2009-12-02 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0