blogg (hittar ingen annan titel)

Heeeej =) Jag va ute med familjen, asså det va skitroligt. Vi shoppa loss. Jag hitta en tavla, den va SKITFIIIIN!! men ingen ville köpa den till mig =(  Sen vi släppte av mamma och vi åkte till lunda industriområde. Syrran övningskörde. (KOMMER ALDRIG GÖRA DET OM!!!!)

Pappa: AKTA!!!
syrran bromsar skithårt!
pappa: nej, försent, pojken dog nu.
syrran: ....
jag håller mitt huve och ser dubbelt
Pappa: lejla, ta på dig bältet.

Efter 5 sekunder

Pappa: En pojke går över gatan. AKTTTAAAA!!!!
syrran bromsar asså SKITHÅRT JAG MENAR DET!!!
pappa: så ska det se ut, pojken dog inte.
jasmina: :)
Alla grejer dvs camera, papper, plånbok ramlade ner på bilgolvet. Och mitt huve, låt mig inte snacka. VI övningskörde i en timme och 10 minuter typ. Sen gjorde jag läxan. meis dö inte, men jag gjorde läxa 3,4,5,6,7.... Hade lust. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0