Efter 10 dagar...

Meis födelsedag är på lördag, och jag beställde på en sida och dom skickade mail och sa att paketet skulle komma om 1-2 veckor. Den hinner inte komma... Jag sa till Meis att jag ger henne dom när dom kommer... Aja. Skola,skola,skola. Asså jag har inte tid för familjen eller data eller tv. Bara komma hem,be,plugga,äta,sova... Men dom roligaste tiderna hittils är på skolan, det går inte en enda dag som jag inte jag och meis skrattar. Hon gör mig på så jävla gott humör! Älskar dig meiose<33....

Aja nått nytt? Jag blir så jävla argggg! Jag fattar att pappa är arg men asså han går ju överdrivet! Jag kom hem efter 20 min när jag slutat, jag ba jag satt lite i lektionen och jag satt lite med meis 5 minuter. Han ba varför sitter du, har du inget hem?! jag ba -.- Så jag ska vara inlåst i hemmet. vi får se. Och plus han snackar skitmkt om mammas extra kilo. Jag ba kolla på din mage innan du snackar.

Jag är på dåligt humör. Jag lyssnar på akon ft. rihanna- emergency room. Det hjälper lite.
Jag och syrran kolla på en film, det var mysigt. Nu sprang hon till sitt rum =)

Älskar dig syrran, jag ville int eberätta till dig allt det jag sa, men jag kunde inte hålla det längre, det går inte, snart kommer jag spräckas på pappa också. Han överdriver. Jag ba pappa vi har möte på måndag, kan du komma? han ba lejla, låt mig vara!!! ser du inte jag jobbar!?? jag ba CHILLLLAA.

Sorry för dålig uppdatering men jag har inte suttit på datan asså skitlänge! Skolan hackar på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, daddy, blöööd...blöööd. not fanni. NOOOT FAAAAANIIIIIIIII

2009-11-17 @ 21:16:24
Postat av: meisose

älskar dig också :)

2009-11-18 @ 19:47:36
Postat av: lilo

vaaah, meis när sa jag jag älskar dig?:S

2009-11-18 @ 19:50:54
Postat av: meisose

SA JA TI DIG KANSKE? SERIÖST

2009-11-25 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0