Hej

Det är fredag... Wow. Jag borde vara glad men det är jag inte. Dom som har tid, lyssna på dom här låtarna, och lyssna inte bara på 20 sekunder, den verkar dålig, ni stänger den. Lyssna på hela, ge låtarna en chans.

Taylor swift- invisible
Danish- Le igen...
Chester see- God damn you're beautiful to me
Miley cyrus- True friend
Chris brown- Forever
Avril lavigne- Sk8ater boy



JAG ÄR SÅ JÄVLA DEPRIMERAD!!!! Mamma sover, pappa också tror jag. Emir kollar på film, meis orkar inte logga in, syrran är ute, döda mig? =)
Det var skitroligt idag. jag sov och vakna 10:20 sen meis hon kom, vi åt lite sen hon ba snälla kom, det är ingen i skolan, det är bara 3 som har kommit i vår klass, sen jag ba njaa... hon ba snälla! så jag ba okej, jag bad och vi gick till skolan, sen andreas han ba när kom du?! jag ba hahah nyss. Sen marjaleeeena, hon va snäll idag, hon ba ni får göra vad ni vill. ;)

Så jag, Andreas, Meis spela land,stad och djur. Resten var det tråkigt, såklart magnus förstör alltid min dag, han ba ni har inte gjort läxan så ni ska få prov, jag ba JOO jag har gjort, han ba jaså vart e den sen jag ba ska hämta den!! jag gick jag visade honom, det va typ 30 ord jag hade översatt dom. Han ba varför har du inte skrivit dom här orden? jag ba för det står inte i ordboken, det var ord som t.ex ty, skärskål nåt sånt, asså svåra ord.

Jag är faktiskt glad för mina betyg, varför ska jag inte vara det? Jag har godkänt i alla ämnen, jag ska vara stolt över mig själv, inte vara arg och tvinga mig själv att få mvg på allt, för jag kan nt få mvg, bara g. Man kan inte få mer än godkänt i prov eller ämnen. 

Jag lyssnar på taylor swift- invisible. Om och om igen. Min favoritlåt just nu. Så meis grejer har fortfarande inte kommit, Och Dilan borde hålla sin käft, hon snackar framför meis, låt mig inte snacka. Jag oroar mig inte, meis ville ha det här jani vad? jag vill bara ge henne dom, jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0