Höstlovet e slut :/

Nu är det måndag och jag är helt slut av skolan. Syrran kom hem nyss, hon är sjuk, jag fattar inte varför hon inte stannar hemma. Jag är sugen på isglass just nu. aaaahhh med coolasmak. Så jag skulle ha utvecklingssamtal idag men pappa kunde inte så han messa mig. Han skrev på smset att jag skulle fråga min lärare om en ny tid nästa vecka istället. Så jag ba okej, det är ju inga problem så jag gick för att säga till Magnus (min mentor) Men han blev sur istället :S han ba vad kan vara viktigare än det här? Jag ba han har anledningar vad?? :S. Aja skitsamma, han kan ju inte tvinga oss att komma eller? =) Meis loggar in om en halvtimme. Är hennes serie så bra? eller jo, hon ville ju begå självmord, aso omgjag skulle gråta. :D HEJDÅÅ pussoch kjamisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0