JÄVLA SKITSKOLA!!!!

Det är måndag idag och onsdag imorgon. Så... Det är som vanligt. Hmm vi hade utvecklingsamtal. Pappa han ba lejla och meis kommer hem och lagar mat sen magnus börja garva jag ba pappa SCHH!!! men magnus blev inte arg eller nåt, han ba aa men maten e nt så hemsk, men dn e inte heller god... om jag sa det då skulle jag ljuga. Fett kaxig :P
Vi har bild imorgon 2 timmar <3333!!! Men asså bönen, d d. Uff... Aja.
Jag vet jag kommer kolla tbx på d:Dt här nån dag så jag ska skriva det här och minnas. Mina favoritämnen:
Träslöjd, Bild, Matte (Asuman bara!!) Musik (när vi sjunger på datorn, meis let go!! hahhaha) NO!!! <3

Såja. :) lyssnar på lady gaga. Hon är min favorit artist. Jag kanske började älska henne när hon kom till grönan! ALLAH GRÖNAN! kan inte fatta jag åkte frittfall <3333333333333333333333333333333

:D:D:D::D:D:D Nu börjar jag bli lite KOCKO! min data kommer dö snart. Så jag ska stänga den och gå sova. Syrran har högt musik så jag ska oxo! Min söta meis fyller år idag. JAG SVÄR glömde äääggg! förlåt meis!!! Hejdå... NEJ! vill inte stänga ner lady gaga- paparazzi. Promise i be kind, but im not gonna stop until that boy is mine <3! :) Nattis Tantish! (vaa?...) Om 8 minuter kära folk dör min data. ADJÖÖÖ =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0