Smart???

Syrran säger jag e smart?:O Det är eid imorgon, jag ska stanna hemma, meis ska dra till skolan. SÅDÄR DUUUUM. Aja, jag stannar hemma istället för skolan, e3 gå upp klockan 7 istället för att sova, FÖR ATT PLUGGA, omg, min hjärna har svårt att fatta.

snart jullov... GUD OMG. meis sa att vi har gått i skolan nu 15 veckor!!! 15!!!!!!!!!!!! Vi snacka idag om klassresa. Pappa låter inte mig resa =( inte ens till Finland, men vi får övertala pappsen =)

Jag har skitont i min arm. Hahaha men asså jag ångrar inte att jag tog den men en kompis sa att hon inte tog den, jag ba vf sen hon ba för asså dom vet nt vad dom har lagt där, dom e nt helt säkra, tänk om man inte kan skaffa barn eller nåt annat. Jag hade inte tänkt på det förr.

OCH MEIS, jag läser din blogg varje dag o aso du e beroende av SVORDOMAR, okej jag skojar, men d sant, du skriver varjer inlägg nåt. Aja skhiewsamma (vem duktig vovve läste =) )

Det är skitkallt i mitt rum. Undrar värför? HAHAHAH VÄÄÄÄRFÖR. Okej det var inte ens roligt :S? JOOORAA NU VARE DET =)

e jag flippad eller är det din hjärna som leker med dig? VAAAHH EY hejdååå innan jag blir KOCKO, vet ni det finns en affär den heter Cocco, HEJDÅÅ NU GÅR JAG ÖVER GRÄNSEN, vart är gränsen?? (kliar sig i huvet) HAHAHAHAH HEJDÅÅÅÅ (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0