Söndag så snabbt,så snabbt

Idag vare meis födelsedag, det va skittroligt.Dom som kom: Muna, Diana, Shirin, Dilan, Sara, Hero, Fardowsa, jag. När alla kom, då vi sminka oss lite och satt i sofforna. Meis la musik och började dansa, hon drog upp alla från soffan, dom dansa lite och sen satte sig igen. Efter en halvtimme tröttnade Meis och vi satte på en läskig film som heter barnhemmet. Den va inte läskig, tro mig. Vi smaskade i oss allt ätbart dvs godis, chips, popcorn, frukt HAHAHAHH. Sen stängde vi filmen och dansade lite till. sen ungefär klockan 6 började meis öppna presenter. Dilan och yuwaida hade en gemensan present. 2 par örhängen och en tröja som det står piece, love forever. Nåt sånt. Shirin gav henne pengar (200) Och sara gav henne också 200. Sammanlagt fick hon 500 plus ett presentkort. Alla säger en innehåller 150. Aja. sen efter 10 min satte vi oss ner på golvet och körde sanning eller konka. det va askul. Jag tog konka och meis sa: du ska gå till vår granne (som jag känner lite) och du ska be om socker. Jag tog på mig och gick och plingade. Alla tjejer stod vid dörren och fnissade. Deras mamma öppnade sen jag ba hej, kan jag få lite socker? Och ALLA tjejer började asgarva. Jag ba schh.... hon ba m-mmm?... sen hon gick och hämtade skitmkt sockerbitar. Vi fortsatte med spelet. Hero tog konka också. Meis hon ba du ska ta skålen som mamman hade gett oss för att fylla på sockret, meis hon ba du ska gå och och lämna tillbaka skålen med en enda sockerbit och säga: jag vill inte ha tack! HAHAHAHAHAHAHAH. Det va 150 procent roligt! Jag ångrar inte mig att jag gick. Jag kanske också gör en fest ;) Vi får se! :)

Kommentarer
Postat av: meisose

HAHAHAHAHA

2009-11-25 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0