Drottningen gästbloggar.

Tjena. Drottningen här. Eller som Lejla brukar kalla mig "Jasmina". Jag har aldrig fattat varför hon kallar mig så. Drottningen ska människor säga när de pratar med mig. Iaf. Helt ärligt, jag tycker att syrrans blogg, och hennes kompisars blogg suger. Typ. De (ni) skriver som barn. Vänta jag ska försöka härma er.

HEEEEEEEEEEJ ALLESAMMAAAAAN. IDAG ÅT JAG. SEN DRACK JAG. SEN BAJSADE JAG. SEN DRACK JAG IGEN. SEN FES JAG. SEN JAG LUKTADE PÅ MIG FIS. AHAHAHHAHAHAH ASSÅ KAN HON LOGGA IIIIIIIIIIN DAAAAA`?`??

Ja, typ så brukar ni skriva. Vilket är helt mobbat. Vänta bara Lejla, jag ska lära dig hur man bloggar ordentligt.
Ifall ni vill lära er hur man bloggar så gå in på       striveforit.blogg.se
Så. Det var det. Nu har jag gästbloggat klart. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: meisose

OKEJ! och vem menar duu ???

2009-10-08 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0