.

Det va längesen jag skrev. jag har bara inte lust. Det är SKITSVÅÅRT med skolan, jag visste inte att det skulle bli så. asså jag trodde lite lättare med läxorna, och plugget. och proverna...

Dom håller på och renoverar vårt lägenhet. och dom har hållit på i fyra dagar och dom har bara målat köket. asså dom är tröga bre. Meis fixa oxo "hnes" lägenhet och dom börja en dag innan oss och dom är nästan klara, det är bara 2 rum kvar. Och dom väcker mig varje dag med deras: HALLOJSSSSAAAAAN! och deras musik som dom har på deras radio och deras konversationer, GUUUD!!!

arbetare nr1: jaa... här kan man oxo måla juuh...
arbetare nr2. ja, ja jag har jobbat länge på detta.
arbetare nr1: jahh, jag har jobbat på andra ställen oxo. lastbil har jag kört..
arbetare nr2: mmm och det kan man ju göra..

sen hör jag inget mer. ÄR DET HÄR NORMALT???? och pappa flippa när han såg hur dom hade målat, man kan se tydligt att dte är med en pensel. aja...

jag sov från klockan 18:05 :P till 23:50. jag vaknade prescis innan bönen skulle gå bort, det blir alltid såå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0