flippad humör

hej, så jag läste meis blogg och syrrans. vad ska jag skriva? klockan e 15:28 (vet nt om dom skriver under texten) och jag har läst 5 böcker HAHAH, jag håller på med den sjätte ;) älskar böcker. njaa så syrran fyller år snart och jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till henne. asså vad önskar hon sig?? hmmm man får tänka lite när det handlar om henne. Jag däremot önskar miiig... kläder HAHAH första gången, ja men det är sant. jag vill ha kläder. typ tröjor. VET INTE. det är långt kvar asså tills min födelsedag. UFF meis fyller år snart oxo, o brorsan. Vad ska jag köpa till allaaa?? snälla säg inte jag ska köpa julklapp oxo !!
morsan hon ba lelo lelo... LELO LELOOO, LEEEELOOO LEEEEELO. LOLO GÅ UPP OCH BE!!! hahahahhahahaha. vad ska jag skriva meera om. ehhhhmmm HAHAH (magnus) jag är sugen på isglass, eller neeej kebab.. NEJ pizza (aaaahh dreglar) vi ses snart och hoppsan hejj!! ska läsa sofijah blogg hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0