Home sweet home =)

Jag kom nyss he,m, jag va hos meis. Hon gör mig såååå avis.
meis: kolla, visst e den fin? jag tycker tapeten är SKITFIN och så blänger hon på mig! Försök inte meis.
syrran och brorsan spelar halo2. Jag blir så sugen ^^


Jag tog ner alla ritningar och tavlor i mitt rum för som ska renovera mitt rum mellan måndag-onsdag (hoppas jag) =)

Ville bara uppdatera. Alla i sverige tror jag håller på och röstar den bästa bloggaren, och det är mellan kissie, kenza och nån mer, foki tror jag. JAG HOPPAS FRÅN HEEELA mitt hjärta att inte kissie vinner. jag hejar på foki :P
det är skittrångt där jag sitter nu, bord, stolar, mikro, knivar, skedar, madrasser, bokhyllor. vi säger vi har en källare i vardagsrummet. Om 2 veckor är allt 100 procent klart, kanske mindre. Måste bara tåla, tåla ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0