inget nytt

inget nytt idag, fick bara reda på att kissie förlorade mot foki (som jag hoppats) men kissie vann en grej, och det va kaxigaste bloggerskan. foki vann årets nykomling, sen två till. Kissie låg på fjärde plats för några dagar sen, hur poppis hon e och så. Nu ligger hon på sjätte :)
Meis ringde nyss, hon ba jag har inte klack och man kan HÖRA! hahah aja, inget nytt?... hmm meis babblar om hennes nya klack (som om jag bryr mig) hon ba brorsan vad händer? jag ba -.----- 
Imorgon är det skola igen, asså GUUUD SNÄLLA. jag har ångest :( 
JAG önskar från hela mitt hjärta att imorgon tapetfixarna (vet inte vad dom heter :/) att dom säger jaa vi ska ta den här rummet och pekar mot mitt rum. :D 
Hmm... inget mera!!!
Jag läste en bok som jag troooor heter malin+rasmus=sant (jag har rivit första sidan)
Och den var så sorglig att jag grät till döds. Jag skojar bara men läs den :) Hejdå, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0