shohay

Det är lördag idag och jag har skiitråkigt. Maize svarar inte på sms och jag har läst alla mina böcker och det finns bara inget att göra! hmm på måndag ska dom göra mitt rum =) ÄNTLIGEN, men jag får ta och rita lite mer på väggarna hahahah. Detta har jag skrivit eller andra:

Stäng dörren!!!!! (har ingen dörr :P)

älskar dig <33 (maize)

sky's the limit-ola (en bra svennelåt)

VI FÅR KLOTTRA (sen la jag till EJ)

Allt e ditt fel >:( (syrran tjata om tapet)

Sov gott Lejla // Din hemliga beundrare XOXO

Vad gullig, Emir. Tack XOXO //Lejla

Uff vet ni hur tråkigt jag har? -.------------------

Shohoy hahaha du snackar m din baba och han dissar. Jag sa "en" rad. Hur många e dt nu?? Omg garvar 2 högt. Asså du kommer slå sönder mig. Klockan är 17:17, önska dig nåt. Jomme, du kom. SORRY =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0