srry

Jag har inte skrivit på.. jag vet inte hur länge så jag gör det nu, jag har tröttnat lite på blogg. Jag orkar inte skriva varje dag fastän jag blir sur när andra inte uppdaterar så i know how you feel :)

Låtar jag rekomenderar:
Chester see- God damn you're beautiful to me
Janet- Let go
Natasha Bedingfield- Unwritten
Danish- Le igen
Sofijah- När livet sviker

Njut av låtarna (dom två sista tror jag Jasmina kommer hata :P)

Jag ska gå äta nu, meis dushar och hon sa logga ut, dröm på du bara, mitt batteri på datan är död asså. Datan slocknar om en halvtimme.

Meis, det här är till dig: Ska be sen kanske logga in. det vill säga klockan 1. Messa mig om du ska komma hem hos mig, byee

Jasmina, det här är till dig: Förlåt för igår, jag vill gottgöra dig, men inte med PENNA. hahaha jag vill inte :( I love yoou :D

Kommentarer
Postat av: miso

hahaha, danish-le igen du sa dn suger din zeinab, du ba uuuf aso :/ (o) venne vad o hon skriver på blogg



ALLA SOM LÄSER DETTA! HON ÄR EN LÖGNARE! =)

2009-10-30 @ 12:28:51
Postat av: Jasmina

Meis, vem är en lögnare, Lejla eller Zeinab?

Och Lejla? min 6izi du vill gottgöra mig, jag fråga dig nyss när jag kom hem om jag får och du sa NEJ. Så gottgöra? 6izi a7sen.

2009-10-30 @ 17:08:42
URL: http://striveforit.blogg.se/
Postat av: me

inget

2009-10-31 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0