kan inte fatta

Mamma kommer imorgon. Omg har saknat henne. Undrar om hon har äändrats, utseendemässigt jani. Så kommer inte blogga i typ 3 dagar, kommer vara hos min lilla beloved mammi. Jag såg nyss på 10 saker jag hatar om dig. Jag har sett den typ 10 gånger. Den e skiitbra. Jag tog en låt därifrån. Den heter even angels fall- jessica riddle.
Syrran e bakom mig och snackar med haidar. Fan vad pinsamt, råkade rapa. Oooops!


Neveeer mind! Ja e liite sömnig. Jag ska läsa lite från syrrans bok om hon låter dvs! Idag (kklockan e fter 12) ska vi... vill inte säga! VI ska.... VI SKA STÄDA HELA HUSET! =( Sen ska jag duscha uff och bara läsa lite eller chilla. Sen på torsdag ska jag vakna och äta snabb frukost och dra till min käääära mamma klockan 2! ÅÅHH JAG BLIR GLAAAD! Jag lyssnar på låten jag skrev och tänker på mamiii! Meis kommer också vara upptagen såå jag behöver inte ha mobilen hos mig. Men 3 dagar? baraa? sen åker hon igen! :'(!
Vad mer har jag för nyheter? Juste syrran har börjat be, halvt halvt. Typ ;)

VAD MEEEER!!! Jag tappar allt prat när jag väl sitter på bloggen. Ahooo! You will flyyyy and you will faaalll. Fan vad synd, han e död. Låt oss ha en minnestund (OMG SHIT VAD FAN RÄDD JAG BLEEEVV, SYRRAN KASTA EN BUNNY PÅ MIG, ZMAAAALEEEEE) Nej men fan vad synd, att han dog assåå... ska gå kolla nu hur gammal han blev. Fan vad synd, han blev ju fan bara 29 år. Oj fel, 28 blev han. Nu ska jag dra, ska lägga en bild på honom. Han e faktisk gullig. Aja...

Nattii. Och tänk på att döden kommer när som helst, hur som helst. Man kan inte ens veta det, kan inte ens ana. Och andra sekunden ere redan försent och man e i helvettet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0