nattnattnatti

Imorgon eller idaag ska jag och syrran städa hela huset för mamma kommer ju överimorgon :D jag och syrran såg på skitmånga videoklipp från förr. Det var mamma på några och saknaden blev stooor. Just nu sitter jag i syrrans rum och lyssnar på follow you down som hon har på skrivbordet. Omg MIN DATAAA. Hmmm vad mer. Pappas kompis kom idag och dom lagade mat och åt o så. Jag hade huvudvärk från klockan 1 till klockan 11 typ. Skitont, hemskaaa njeeeveeel bakterier. Syrran skällde ut mig nyss =( Njeveeel jasemeniniaa! Jag ska sova nu och hon ska läsa till mig en nattsaga, eller det e typ en gamla tiders berättelse. Nu måste jag dra. Imorgon ska vi städa hela huset eller har jag redan sagt det? Ajaaa när vi e klara kommer vi kolla på mer videoklipp. Ska inte blogga imorgon. Jasmina säger jalla, jaaaallaa akta, akta daa. MÅSTE GÅÅÅ.
Natt natt nattt natt natt natt naaatttii. (Hoppas hon läser gumman och katten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0