Ow boy

Herrejösses, jag ska skriva om haidar. Förr tyckte jag att syrran INTE skulle gifta sig med honom, om åldern, om hans agressivitet och åldern igen. Det e inte bara för att han e snart 30 utan om dom ska skaffa barn, kommer ju han vara gammal och barnen tonåringar typ. Men nu tycker jag att hon ska säga ja. Fråga inte mig varför jag bytte. Vi ska ju som sagt resa nånstnas på juni, när jag slutar skolan och vi ska vara i irak/iran/syrien en månad. Jag, mamma och syrran med haidar och 3ame. Pappa följer inte med=( Back to track. Jag gör en lista, lättare tycker jag.
1, han e gullig (ta inte det på fel sätt)
2, han bryr sig om syrran
3, han vill verkligen ha henne
4, han var inte så som jag trodde, trots allt
5, han skulle kunna bli en bra man/pappa
6, Jaf har märkt att varenda punkt har börjat med ordet "han"
7, jag har slut på punkter
8, jag fattar inte varför jag fortsätter
9, serously, i gotta stop
10, last period (???!!!!)

Syrran sa nyss hon hatar haidar för varje dag som går. Hmmm undrar varför.
I ALLA FALL. Han köpte en nalle till henne, ett bevis på att han bryr sig om henne, speciellt som nallen håller ett hjärta som det står LOVE på och han säger MMMPPAAA i love yoou! när man trycker på hans hand (som syrran hatar när jag gör)
Han blir inte arg när hon berättar dåliga saker
(Det luktar fotsvett och äcklig svettlukt)
JAG  VET INTE MEEER. Lite kompicerat e det. Man måste typ vara här för att fatta. 
Han pratar allt med henne (politik) Och han skrattar med henne (!!) Jag e fett nyfiken hur hans skratt låter, eftersom han ALDRIG har skrattat med mig. 
Han har lagt sitt öga (?? hur säger man?) på henne väääldigt länge. Sen hon var 12 år, rättare sagt.
Vad meeeer, help please?
Kan inte komma på nåt mer..
Jag säger bara att syrran borde säga ja (som hon redan har gjort)
Och jaa, vem vet vad som kommer hända sen, om dom träffas och gillar varandra, blir det väl mer.. AJA HEJDÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: J

hahahahah fett gullig

2010-04-11 @ 02:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0