Trööött! mamiii imorgon <3

Jag och syrran städade hela huset idag, jag blev genast trött efter typ en halvtimme. Det var jobbigt med fönstren. Men sen ville jag bara städa, städa, städa! När syrran gick att sancak me mamma, tvättade jag pappas dörr (lite blodig) sen tvättade jag väggen (det hade kommit tomatpure´) sen tvättade jag sink, och lite spisen, men det gick inte bort så mycket. Sen gjorde jag om hela soffan och jani puffa till kuddarna lite och sprang till syrrans rum sen. Hon tog bild på min åss! Och mmsa den till selam och nor och mig. Jag gjorde desamma men 9 bilder. Den som börjar, den får! (??) I ALLA FALLENS FALLIGA FALLIHETENS FALL! Nu ska jag gå upp! och be! sen ska jag snabbduscha. USCH! jag skojar, nej men jag hatar att duscha på natten. Jag blir liiite smårädd. Jag tänker alltid att ni vet när man lägger schampo sen man ska skölja av, när jag gör det, och jag blundar såklart, tänker jag att nån kommmer hålla mig/slå mig/ dra mig ut/sparka mig/få mig ramlad/ occch så vidare. En gång jag blev otroligt rädd för jag hörde konstiga ljud. Och gissa vad jag gjorde? Jag öppnade ögonen helt. Och jag skrek av smärta och blunda igen, öppnade dom, det sved, stängde dom, vred dom in och ut. Jag skojar HAHAHAHAHHAHAHAH1 Såå jag har kollat kissies blogg liksom! Assååå älskar henne lixoom! Hon e min syster hood hood. Alla som hatar henne borde äta kol! HAHHAHAHA JAG HAR BARA LLUST ATT FNISS FNISS SNISSA!! HAHAHAHAHA NEJ INTE SNISSA UTAN FNISSA!
Seeen ska jag gå kolla på en film! JA DET SKA JAG, JAHH JAHHH!!! (som svennar)
omg jag hör ljud. syyrraaan?! HÖRU MIG?!
jag hoppas jag kommer kunna sova idag, med tanke på att mamma kommer imorgon!? Jag e redan nu nervös, fråga inte mig, fråga min mage. Den e liite orlig just nu! SLUTA, FYY PÅ DIG, MAGE!
Mamma har köpt till mig en zejtone =)
Ja messade brorshan att mamma kommer imorgon. Förhoppningsvis kommer han nog se den typ när hon har rest till tyskland.
Vänta, jag ska bara öpnna låten som jag skrev om igår. sååå! Idag när jag hhöll på att städa, dog min mp4 mitt i allt! hur vågar den! Jag skulle på riktigt inte skriva ett sååå långt inlägg men mina fingrar springer över tangenterna. hihiii, fy på dom!
Sen typ klockan 8 när pappa vakna, lagade vi mat, jag gjorde en underbar sallad! (som syrran förstörde när hon åt!) Sen satt jasmin och sjöng skitmycket, jag ville bara ge henne en fet örfil! Pappa han ba sschhh mkhaaabil! sen hon garvade som dom i simpsons sen pappa garva. Hahahahhahaha! Hennes ipod har skitmycket batteri ju =(
Vad mer ska jag skriva. Juste haidar köpte en present till mig. Gulllig =P

MEER?! Tänker på heath ledger, MJ och brittany murphy. Älit det e fan skitsynd om dom. Men alla dom grillas nu in hell!


Vänta ska prova om jag kan ladda upp låten så ni kan ta den eller nåt. Nehe, det går inte =(
NU SKA JAG GÅÅÅ, oj jag skulle skriva tills klockan e 10 men nu e klockan redan 11 (HAHAHAHAH 22:10) Fan jag har skrivit i 20 minuter. Aj, kramp i min åss! Syrran, flippa inte men jag e i toan =):$

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör inget för jag e också i toan nu :D

2010-04-07 @ 23:23:44
Postat av: lilo

HAHAHAHAH FYY P DIG!

2010-04-08 @ 00:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0