1:05

Snart får man inte äta mer, jag ska fasta imorgon (i mean it now) jag har ätit rischoklad, en banan, alvedon, mer rischoklad, lite martodella, djbn bok, och ehm ja... inte mer än så. Jag kommer ångra mig imorgon ,eller idag hahah. Jag ska hem till meis och råna henne, ska baxa alla hennes godsaker hehehehehe!! jag har tagit bilder på min digital kamera, som jag tog bild på av google. det e typ alla smaskiga saker, popcorn, fruitdrinks, marsmollows, godis, chips, glass, baklava. såna saker. så när jag e sugen, jag kollar på dom. hahhaha jag e sjuk men men. JAg gjorde så förra året också. men det e lite tråkigt och ensamt att bara jag och mamma fastar. Undra vad hon kommer göra för mat imorgon. Juste, skolan e om 3 jävla äckliga dagar. Det kommer bli jobbigare att fasta fyfaan... men men. sen har jag 4 dagar jag måste fasta sen. som jag e skyldig asså. vad meera. har lite huvudvärk just nu och jag ligger på ett väldigt obekvämt ställning. vänta lite. så.
Jag har börjat läsa lite på boken Utan ett ord. Den e bra men asså man har inte lusten att läsa, eller jag tycker iaf det. på texten och sidan och färgen. Småsaker som minskar lusten. Men hörni! nu ska jag dra.
Jag ska spela spel på spela.se (omg, wierd mening) Och typ klockan 2 ska jag upp och be eller nej jag ber imorgon ist. Och ja sen ska jag sova, eller om jag orkar, läsa lite på boken. Ni får hare bra! (" " ) jag kommer inte hare bra imon asså. Kommer förstöras! förintas! exploderas!
ADJÖÖ NUU BABBLAR JAG PÅ BARA SOM SJUTTON! adjö. adjö. adjö. okej okej ADJÖÖ! nu faan drar jag. nä nu. nemen fyyy, sa jag nuu? jag menar nu. seriöst. sluta va min svans! hejdååå! men stiiick! okej hejdå. adjö. men aktaaa! ok bye. ajde mannen, brorsan! STICK OCH BRINN JÄVLAR NU FAN SMÄLLER DET! nej älit hejdå. ciao. como estas? senjoritta ahaaa?
hejdåå.... (spöke) OMGGG SPÖKET LABAAN JOOOMMEEE!!!
NU MÅSTE JAG GÅ FÖR HAN SER FRUKTANSVÄRT LÄSKIG UT, OCH HUNGRIIIIG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0