20:30

tjeeena, fan vad jag hatar rubrik, man vet aldrig vad man ska skriva.  =/
Ja ni, jag fasta inte idag, jag åt typ klockan 3.
Ehm .. hehehe vad mer? jag hatar när jag inte vet vad jag ska skriva. skola snaaart. ÅNGEEST. i hate dis crapp!
nananananaa cheats of egyptian cottooon! okej skojar 7ööö3. ni kanske undrar vad jag har druckit, ja det kan jag berätta: vatten och saft, inte coola. ABSOLUUUT INTE 3ALKO7OL! hahhaha okej jag mår icke bra. jag e fett deeeppig, huvudvääärk och lite hungrig och har trååkigt. OCh den här jääkla hyllan stryper mig. den e lite onödig men ajaa. Vad har ni gjortt idag då? kommentera tack! såå nu tänker jag dra och äta pizza eller... e inte så sugen menjag ska iaf dra nu. jag hatar natten. SÅ DEEPPIIGGTTT! allt e deppigt. jag kmr skära mina handleder på vintern!
adjöö nu.
det här är min framtid om livet inte blir ljusare!

Äh skitsamma, hittar ingen bild på google och mamma ropar. hejdå
(ville lägga en bild där jag skär min handled eller en där jag hoppar fårn ett berg) CIAO

Kommentarer
Postat av: meis

LEEEJLAAAA !!!

tror inte ens du skulle våga!

2010-08-13 @ 22:56:42
URL: http://gsg
Postat av: lilo

joooo jag skulle sääkert våååga! väärför säger du att jag nt vågar?

2010-08-15 @ 01:19:25
Postat av: Anonym

inte skära handlederna :P haha

2010-10-06 @ 03:29:22
URL: http://tequilashots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0