im so bored

Det e söndag och jag har skittråkigt. Har inget att göra. Jag har varit hemma på helgen och inte gjort nåt särskilt.
Jag och syrran beställde skor från internet. Dom här skaffa jag till mig.


snygga va?
Dom va liite smådyra. kosta 250. Jag e skiiiitdeppig just nu. Har verkkligen inget att göra :/
men jag ska hinna med vissa saker idag.

Be, göra makeover på syrrans rum, städa lite i mitt rum, en film.
så det finns nog inte mkt mer att berätta ti er. Bara att eeh.... (min mage kurra nyss) Det e skola imorgon och jag orkar verkligen inte ens vakna och fasta 14 timmar. JUSTE JAG GJORDE EN ARMBAAANDDD!! den va fett gullig! jag hade skittråkigt igår (som idag) och jag tog upp mina pärlor och började göra. JAg har på mig den nu =) Och jag hittade oxo en liten häfte från skolan 2007, asså vad som har hänt denna år och sånt. bilder. såå där ska jag oxo bläddra lite. MEn ni får ha det braa, jag e inte frisk än, har hosta och förkylning. byee!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Dom skorna vill jag ha!

2010-09-13 @ 22:34:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0