omg bloggar jag? :O

SHit shit shiiit, ring lady gaga!!! JAG BLOGGAAAR!!! yaay
iaf imorgon ere ramdan eller det va det typ idaag men jag kunde inte soo. om 50 min ungefär börjar min fasta. tyck synd om mig =(
Det har inte hänt mkt, förutom att skolan börjar om 5 dagar. shit, radion öppnades. skiithögt musik faan.
mamma duschar, syrran i sitt rum och emir på datan. vänta mamma ropar
så, back igen. men eehm, what shall i write more? När jag vaknar imorgon ska jag och mamma göra pizza. Men jag vill typ ut och ha skiitkul så tiden går snabbt som fan. MEn jag tror inte det. För asså tror inte meis föräldrar kommer låta, hon har gått ut 4 dagar i rad. Vi får see... Jag vill också typ dra till garaget/kista/tensta centrum om mamma vill. Det kommer bli tufft men jag e en tuffing!!! (tror jag) förra året fasta jag heeela ramdan utan första dagen. Fan vad duktig jage!! fast i år kommer det bli jobbigare, med tensta marknad och man fastar mer och så, och idrotten blir tuffare och proven mer, uuuof!
mamma gick ut från duchen. vänta. sååja. nu faan e jag tilbaka. Jag tuggar tuggummi och jag ska snart upp för att hämta såna där grillade majs korn. såna där grejer ni veet! snart får man inte äta mer. om 30 min. fanfanfan börjar få panik. Jag vill bara äta allt! och så sitter jag framför datan och bloggar!! men imorgon ska jag blogga, det kan ni ge er faaan på. HAHAHHAHA. jajaa, i alla fall. Om ni har tråkigt så checka in dom här bloggarna, det e dom jag brukar kolla på varje dag typ.

shikos.blogg.se
egoinas.se
anagina-valet.blogg.se
kissies.se (jag kollar varje 4 dagar)
chillarna.devote.se (varje 2 dagar typ)
och seeen aa min syrras förstås.

mamma ropar ahoooj, hon vill att jag ska äta med henne, hon ba kooom vi har inte tid, ja, jag vet mor att vi inte har tid and im freaking out! OMG HON ROPA IGEN HAHHAHAAH. men hörrni! jag ska dra nu, ska gå äta lite mums mums! och sen kommer jag antagligen sova eller kolla lite igenom på filmer. IDag ska jag inte blogga. Adjööö, tack och bock!
juste, ramdan karim till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0