.

Jag vakna klockan 12:20 idag. Jag och mamma skulle göra pizza typ kl 1, och klockan e snart 2!! :@
Syrran e here och vill ta datan, hon snackar om några böcker som e dyra. MENMEN. jag fastar idaaag =( jag drömde att jag fasta men jag åt några smågrejer, jag ba man får säkert äta ibland lite, sen meis hon ba lejla vafan göru!? jag ba aha oj... får man inte?? hahhahaha sjuuk jag e i drömmen. men vad mer. Jag e tråkmåns. VA VEM SA TRÅKMÅNS TI MIG?
Jag e såå hungrig asså gud. Jag ska göra pizzan med mamma, efter det ska jag diska efter oss, sy några klädplagg, sen ehm.. aa när pappa vaknar, hjälpa honom med hyllorna osv. seen, aa sen får jag hitta på nåt. Men jag har inte ont i huvet, så det e ett bra tecken (Y)
Vänta mamma kom.
Okej, jag vet att nu när ni läser detta, ni tror att jag har skrivit the whole time, men jag gick och snacka med 3ame typ en kvart. Sååå nu e klockan 20 över 2. Och mamma ber, och vi har inte gjort pizzan :@!!!
Men tack och bock nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0