yayy

Omg jag skrev mitt lösenord utan att kolla på tangenterna, såååå cool e jag liksom heheheh. Iaf jag e sjuk som helvette (bra timing med ramadan och marknad snart)
JAg har halsont, feber, hosta, och e förkyld. Fyy på bakterierna, nu jävlar e jag arg.
Jaa jag gick ti skolan på onsdag, fett konstigt, kan inte fatta typ att jag går i åttan. 8A, näääehhh 7A fan!! vet nu, datan e på min urinblåsa och dne tung så kisset kommer rinna snart.
Jag kan inte andas från min näsa, en av hålen är täppt.
Solen har gått ner och jaa, jag vet inte om jag ska fasta imon eller inte. Vad tycker ni kära fjantar? inti djelfo6e. (ett budskap till dig syster)
Vad meeer jaa du det finns nog inget mer jag kan skriva... jag ska inte göra så mkt nu, ska typ upp och kissa 50 sek lång piss!! sen ska jag typ jag vet inte. Aja mamma kom ut från sitt rum nu. Meen ni får ha det bra, eller nejjj hoppas ni får samma sjukdomar som mig och värre! varför ska jag lida och inte ni ?:@








Kommentarer
Postat av: J

6izich jelfo6e

2010-08-27 @ 07:39:15
Postat av: lilo

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH NEEEJ DU E DRATTANS DJEFO6E!

2010-08-29 @ 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0