1 januari 2010 (=S)

Nu är det äntligen 2010 och jag har firat det ganska enkelt. Om 10 dagar börjar skolan igen. Är det bara jag som tycker att det gick ovanligt snabbt eller? JAAA juste, om exakt en månad och en dag är det min söta jags födelsedag!!! som jag sa önskar jag mig kläder! <3 Såhär hade jag tänkt mig fira det. Vi sätter oss ner allihop och alla sjunger happy birthday till söta mig! :) Sen öppnar jag allas presenter utan meis present. Och vi sätter oss lite till, äter tårta och lite snacks. Sen går jag och meis till mitt rum, tänder alla ljus och öppnar musik och har det bara mysigt och till sist öppnar jag presenter, efter ett tag asså så jag blir lite mer nyfiken förstås ;)
   Jag sitter just nu i min säng och skriver utan att kolla på tangenterna, jag börjar lära mig lite. Och jag har faktiskt lust att kolla på min serie men jag är rädd för meis, hon kommer tvinga mig att stanna kvar på msn, även om hon inte skriver nåt till mig just nu. Hennes status är inte vid datorn. Undrar vad hon gör.

Ciao amigos!!! Gracias, como te llamas? Mellamo Lejla. Senorita por pavor estas, senor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0