3 days left

Som sagt ere 3 dagar kvar av skolan. Hur ska jag kunna vakna så tidiiiigt? Jag tror inte jag kommer kunna sova dagen innan skolan börjar. Det e alltid så. aja, ehm meis kommer hos mig idag. Jag hoppas vi har kul! men det e synd att hon inte kan stanna länge. Emir och mamma sover just nu och jaa, jag sitter här och ska gå sova snart. Hoppas jag kan sova!
Min favoritlåt just nu är Vanilla twilight- owl city. Lyssna på den, den äger (5,5 bra!!!)
Jag vet inte vad jag ska göra nu, måste sova om 10 minuter. Undrar vad emir kommer göra när han vaknar, han kommer ju typ vakna snart eller klockan 3,4 och då kommer alla sova. Aja, han klarar sig. Jag raka eller inte raka men aa, i armhålarna och det sved som fan efter att jag hade gjort det, det gör alltid det, jag provade också lite på benen, jag dog. Det är det enda jag säger. Hur kan alla göra det? Mamma vaknade nyss, omg. Måste gå nu. Sov gott och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: jasmina

hahaha viiist?? älskar också den där låten

2010-01-08 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0