Aliens is coming

Jag vet inte varför jag skrev den rubriken. Hade bara lust. I alla fall, mina två söta läsare! Jag har inte uppdaterat på väldigt länge antar jaaag ? :) Jag har inte direkt orkat skriva så mycket men men. Om 4 dagar fyller jag år. Det e så kul!!! Det e verkligen så gulligt av mamma, hon köper grejer o  sen hör jag viskningar. Eftersom jag inte vill höra så springer jag in i min garderob och sjunger: shotty's like a melody in my head that i cant keep out, got me si.... SORRY MEN DOM DÄR SMÅ APPRNA OVANFÖR OSS HOPPAR OCH STAMPAR JUST NU!
Herrejösses... Jag åt nyss och har linn- en sång från hjärtat.
Mamma mår inte så bra just nu. Jag älskar henne så jävligt mycket. När hon finns hos min sida och mår så bra, så.. asså jag tar inte chansen. Och när hon blir lite dålig, känns det som om en bit i mitt hjärta försvinner. Jag drömde en gång för några månader sen att mamma (smalle, smalle, smalle) att mamma dog. Och jag grät hela tiden. Dygnet runt. Jag sa till meis att min mamma dog och jag grät men hon sa bara: aha? Hejdå lejla -.- och himlade med ögonen. Jag kom hem och grät, grät, grät. Asså känslan, jag känner känslan! Och det känns inte bra. Jag tror inte jag skulle leva om mamma dör.

Idag på engelskan hittade Andreas en katalog från 2001 nånting. Och jag och meis bläddrade i den och hittade nicholas... han va så gullig!!!! sen hittade vi filipe. Han va också söt men inte lika mycket som nico! Han hade vunnit nutidstips final och han skrattade på bilden.
Jag såg honom idag. Idag när vi slutade SO gick jag och meis till kafeterian och såg kaos. Ismet satt och dansade turkisk dans och några spelade trummor och alla hejade. Det var fullt. Jag vet inte varför som gjorde så. Kanske fyllde Ismet år eller nåt. Sen drog ismet några tjejer för att dansa med honom, ingen vågade så han tog en kille och dom dansade. Alla garvade. Det var roligt. 

Nu ere fredagsmyys... Jag ska gå nu. Har inte lust för nåt.. hejdå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0