fortfarande 6 dagar kvar

Jag och syrran ska kolla på en film som heter precious, vet inte hur man stavar. Den verkar skitbra. Det handlar om en tjej som går i gymnasiet och som är gravid med sitt andra barn, hennes mamma slår henne och behandlar henne som smuts. Hon är osynlig i andras ögon.
Aja, inget nytt so far. JASMIN, JAG VILL HA DIN LÖSENORD!!! jalla ge mig den =) Måste jjag göra sallad??!! :D va snäll bare :D
Nån ringer på syrrans mobil, undrar vem det är. aha pappa. Vart e pappa egentligen?
GISSA VAD! Det här e den värsta lovet nånsin tycker jag. det är inte typ naturens fel, det är alltid, och jag menar varje dag nån gör mig på dåligt humör. Varför kan jag bara inte jani, varför kan inte alla bara sluta skälla på mig!? aja jag ska inte sitta här och gnälla.
Kommentera gärna och välkommen åter ::)



                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0