Musik =)

Jag sitter i min systers rum och lyssnar på Iyaz - Replay.
Hon ligger på mattan och läser en bok som verkar helt ointressant, ursäkta men det är sant. Jag saknar min data! Som ni vet eller inte vet, så har min syster min data just nu för hon pratar med Haidar. Och Emir är jämt på Jasminas data, så jag kan inte göra annat än att läsa.
Jag tänker fortfarande på den som har kommenterat Meis blogg.
Byter ämne, imorgon har jag tänkt att jag kanske ska gå hos Meis, men jag vet inte säkert. Vad tycker du, Meis?
Min åsikt om Haidar: Jag känner ju inte honom så mycket, vi är inte så nära, han är min kusin, ja, men jag vet inte så mycket om honom. Men bara tanken att han har väntat på min syster i många år, känner jag att han vill ju ha henne så mycket, att vänta på henne så länge ju? Men det som inte går att INTE tänka på är att han är att han är 26 år, och min syster 18... Men annars verkar han jättegullig (ta inte det på fel sätt) Han verkar lite kall så det låter mig tänka om han tar det på allvar. Det antar jag att han gör, men ändå. Och jag undrar lite, om han ville ha min syster som hon var i Irak. För hon har ändrats jättemycket så tänk om han ångrar sig eller nånting? Jag har ju inget emot Haidar men jag hade inte tänkt dem två tillsammans. Jag trodde Jasmina skulle gifta sig med nån annan, det var bara en tanke som jag trodde, jag säger inget dåligt.
Där har du Jasmina, en hel åsikt om Haidar =) Jag har inget att säga mer än. Lycka till och ta det inte så snabbt. Frågor jag begär få svar på: 
Haidars:
Favoritfärg
Favoritmat
Intressen
Egenskaper
Fråga Haidar det, kära Jasmina! Annars bloggar jag dåligt om Haidar =) Jag skojar, men snälla fråga honom det. Jag gissar på grön som favoritfärg. Jag vet inte varför.
Emir kom nyss. Nu ska jag gå tända ljus, göra det mysigt i sängen och läsa en bok som heter: de hängdes hus. Adjö kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0