Mysigt!

Jag gick hem hos meis idag, det va roligt, hon kommer komma imorgon. Det e sant, vi e beroende av varandra. Jaaa så nu sitter jag här och pruttar (skojar inte) Hmm vad har ni gjort idag da? Jag bryr mig inte om er =) Det är roligt att läsa, meis, jasmina, skriv MYCKET P BLOGG. Skola snart, hur kunde det gå sååå snabbt!? Meis skriver nu blogg, undrar vad hon skriver. Igår kunde jag inte sova, och inte dagen innan heller, och dagen innan... och dagen innan och innan......! Och jag tror VERKLIGEN att dagen innan skolan börjar (imorgon jani...) då jag kommer vara vaken och stirra i luften (vaaa?)
Nu ska ni veta lite om mig.
Namn: Lejla
Efternamn: Al-kasab
Syskon: 2 stycken
Skola: Hjulstaskolan
Favoritämne: Bild, hemkunskap, matte, no, slöjd, musik
Favoritfärg: Lila och röd
favoritmat: Potatisbullar med sylt, hemlagat
Bästa bok jag läst: I stormen ska du dö
Ålder: 13
Födelsedag: 2 februari
Önskar sig: Kläder, pengar, ny rakmaskin
Saknar: femman, sexan, sommaren
Hatar: Magnus granath, so, sv, eng, Ingbritt carlsson
Nyfiken just nu: vad meis skriver
Vädret just nu: kall vind

Nu visste ni säkert i alla fall en sak ni inte visste! I slutet av det här inlägget ska jag lägga en bild på min drömmobil och min drömrakapparat.
Jag orkar inte skriva längre! Vad ska jag berätta om?... hmm juste idag kallade meis lillebror mig för en fegis! Han och meis hade bråkat så han ba när nån kommer jag ska göra något hahahah. Jag sitter och jag hör: Lejla är en feeeeeegis. HAAHAHHAHAH! juste han kom fter en stund och han hade lagt läppstift! Skäms på dig! HAHAHAHAHHAHA!

nu vet jag inte vad jag ska skriva, men jag ska skriva mer imorgon hoppas jag. Nu ska jag lägga bilderna.
Sony ericsson T700
BaByliss Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0