Nu ere jul igen

Nu ere jul igen. nu ere jul igen och julen förvaras än till påska! Men det var inte sant, men det va inte sant, för däremmellan kommer fasta! Men det va inte sant, men det va inte sant för där emellan kommer fasta!!!!!!!!!!! =)
Min serie har fastnat på 98,9 procent... Jag kommer ihåg för länge sen syrran ladda ner och den fastna på 99,9 procent. Hon flippa. Jag skulle också. Hon hade väntat i dagar på att den skulle bli klar!
Syrran försvann igen, troligen för hon har ont i huvet. Lilla mus hus =)
Mamma sitter på soffan och kollar igenom tidningen Ellos och kliar sig i huvet HAHAHAHAHAHA!!!
Snart ringer Haidar och kommer förklara sig eller jag vet inte vad.
Mamma kastade ellostidningen på mig och bad mig att sen se ett par skor, dom var fula. OOO, en tröja vad fin, den e lila och e 100 kr. 4,5 fin tycker jag men det e för hidjab. Nu ska jag gå och titta lite på bloggar eftersom syrran har inte gett mig lösenordet på hennes blogg. 
Skolan om exakt en vecka. Skjut mig snälla....Eller borra mig... HAHAHA kul bild asså! Nu ska jag gå men hälsa alla från jultomten! Ho Ho Ho!!! =) NU TÄNDAS TUSEN JULELJUUUS FÖR JORDENS MÖRKA RUND, Jasmin, det e rund, inte rum =)

Kommentarer
Postat av: JASMINA

MEEEEEEEEEEEEN DEEEEEEET PASSAR BÄTTRE MED RUUUUUUUUM!!!! VADÅ RUUUUUUUND??!!! DET TÄNDS I ALLA RUM!! INTE RUND!!!!

2010-01-04 @ 21:19:49
Postat av: Meis

HAHAHAHa waalllaa ja säger också rum xDD

2010-01-05 @ 14:03:19
Postat av: Noahvilje

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-10-14 @ 10:47:50
URL: http://noahvilje.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0