Tisdag

Imorgon har vi idrott. Idag hade vi 2 timmar svenska, 2 timmar SO och 2 timmar bild. men svenskan och so gick mycket snabbare än jag hade förväntat mig. Jag plugga skitmkt i svenskan men i so:n snackade vi hela lektionen. Mest magnus. sen började han prata om Gud -.- jag ba så du tror på din bibel va, han ba jag tror att jorden skapades av celler som var i vattnet, jag kunde inte hålla mig, jag började garva. Jag ba o hur kom den i vattnet. Svenne. Annars var han snäll. ;) Meis låg på mig, min ben domna =( Hon hade m---värk. Hon skreeeek hahahahahahha.  JUSTE, Lydia gjorde mig på dåligt humör (som vanligt) Hur ska jag säga? ehm.... HON STÖR MIG OCH JAG HOPPAS HON BYTER KLASS!!!! JAG VILL KLIPPA HENNES HÖRLURAR OCH KASTA HENNES MOBIL OCH FÖRGIFTA HENNES TUGGUMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry. Men HON STÖR MIG OCH JAG VILL BARA HÄNGA HENNE VID " BROTTET VAR HUNGER"
Magnus: Lydia, det står här att du inte var i din lektion idag (Jag har inte sett henne på vår lektionen ända sen hon har börjat, jag ser henne med åttor) 
Lydia: mmm (smackar)
Magnus: Du ska gå dit idag eller till en annan lärare men om du gör det får du frånvaro
Lydia: mm jag gör det då, jag skiteri (SMACKAR!!)

vi snacka 1 timme typ

Magnus: Jaa, snart är det pgt (elevval)
Lydia vänder sig till Diana och Muna
Lydia: aa jag kommer till er då ;)
Magnus: Lydia, du har inte samma pgt som Diana och Muna
Lydia: SKITER I, ska ändå gå dit
Magnus: Du får frånvaro
Lydia: Skiiiter i.

FLIPPAR MAN INTE???!!! HON TROR HON E NÅT, ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GUUUD, OCH HON KOMMENTERAR VARJE SKIT, JÄVLA SOMALIEEEEEEEEEEEE!!!!! MITT BLOD KOMMER SPRÄNGAAAS! SOM EN LITEN TOMAAT! hahahahahahhahahahaha
I bilden ville kubra ha uppmärksamhet, hon kollar på oss, gör ljud, tar bilder nära oss, skrattar högt, stirrar på oss. Va e det med alla idag? Jag ritade en bild, en askkopp med använda cigg inne och en nazist flagga som är riven på mitten. sen Loffe han kom han ba jaaaaaaa!!! Det här var bra!! Fimpa nazismen! BRAA! Sen gick han därifrån, jag ba hää? Sen förstod jag, men jag hade inte ritat så med flit.
Jag såg ormarna idag, dom gömde sig som vanligt. På torsdag är jag och meis jour (hjälpa till i matsalen) jag orkar inteee! Mattanten är jätteelaaak =(

Nu ska jag gå för jag orkar inte blogga mer, plus syrran kom nyss. hon ville visa mig nåt. PÖSS PÅ ER! Jag skojar, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0