Bra väder, ingen lust

Jag och syrran spelar en lek om att hon e lejla och jag e jasmin. Hon gick nyss, hon ba rör inget, jag ska blogga. haha. I ALLA FALL. Det e gulligt väder idag men jag orkar inte göra något. Jag vill kolla klart på oth och kanske spela xbox eller nåt. KANSKE. Mamma vill jag ska ta på mig hidjab som kanske passar jasmin. Nehe den passar inte. Assåå åååhhhh okej men dom i irak har ju typ köpt till mig hidjab som e fina, jani jag ska ju ta på mig dom?
Jag sitter på tvättmaskinen och skriver. Shit jag har många kläder runtomkring mig som e mina. ASSÅ ÅÅÅHHH jag hade lagt dom nya hidjaben (dishdashe) i garderoben i en påse och mamma hade tagit ut dom, tvättat dom. Fråga inte hur hon hittade dom. Jag har inte bloggat på typ eeehm en måånad? :$ jag har varit litte upptagen bare litte! jag har verkligen inte orkat blogga. JAg har inte ens haft datan så mycket. Det är nåt som har gått in i min tandkött. Den känns som en popcorn grej när den brukar gå in.
såå idag har jag fått min veckopeng. hihi peng. Syrran e i toan och mamma ska ta ett "snack" med mig.
Jag har laddat ner min ÄLSKNINGSERIE One tree hill. Jag vill faktiskt bo i USA just nu =) så jag kollar på alla sen jag flyger tillbaka till sverige utan att nån har märkt. Bra ide va?
(syrran hosta)
Jag ska gå småläsa syrrans blogg, hon har skrivit några inlägg som jag inte har lääst. såå ni får ursäkta mig litteeee!
Så jag måste gå för att "lejla" vill ha datan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0