I know, i knoow....

Jag vet att jag sa jag hade tagit ett liiitet bloggpaus meeen asså jag hade bara lust okeeej?? Jag väntar på att step up ska bli klar så jag kollar på den. Det kommer ljud från syrrans rum. hon kollar på ett klipp på youtube. lyckos, hon har "the good computer" men den här? förlåt jasmin men jag har förstört din data? den e fööör _ucked up. När jag går in på JUST google (ooch jag använder den mycket till t.ex nerladdning av låtar/filmer osv) dåå asså man måste skriva det man vill ha blixtsnabbt, annars kommer en grej där det står nånting kunde inte nånting, stäng sidan. och tro mig det hjälper inte att man startar om eller nåt. Och sen när det kommer många länkar måste man trycka bara på en, man hinner inte läsa, tro mig.
Filmen e på 17%. Assåå guuud ångest fyfaaan! allt der här med att vi ska resa! Jag vill ju fan heeeela familjen ska åka och alla ska vara glada, helst?? Och mmma vill jag ska ha på mig dom där långa hidaben (dishdashat)
Här är några bilder på vad jag vill beställa. Hoppas att du läser det här och verkligen beställer kära syster! För jag vill ha dom IDAG, du lvade mig för i helvettes gubbar!



Frostling fantastic



Berry pop


Foundation (ivory)


Och dom här två e till meis

Cherry bomb och foundation (honey (tone2) )
totalt blir det mindre än 200 kr, så snälla du syster! Om du läser det här, kan du typ ehm överraska mig och beställa dom och jag leker förvånad??

Annars så har mamma gått och lagt sig, pappa i jobbet och syrran gör nåt. Jag tuggar och doftar gott. En av syrrans parfymer. Snart e step up klar. Den e 70% nu.. Jag vill ha nåt att smaska på under filmen. ASSÅÅ ÅHH vad irriteeerande! Det finns en grej på höge, den e typ 20% av skärmen och dom visar reklar, jag trycker på X och det kommer igen. Herregguud....
Omg du kom. Du ba vill du äta bajs? Jaa såklart? du kom och prutta och försöker ploppa ut en bajs. JASMINA JAG MENAR INTE BOKSTAVLIGEN FATTRU VÄÄLL???? Och sluta strippa! Jävla husssler!
93%. snart ska jag dumpa er och sticka till min kära film som jag har sett men aaaaajaaaa. Vissa saker måste man se om. NEJ!! INTE TILLÖÖÖTET ATT SE OM FILM, OM DET FINNS BOJKE, DO INTE FOR GOLLA! NEEEJ ESTEEENG DENNE FILM, INTE TILLÖÖÖTET AAALLSSSS. omg detploppa ut en sak: nedladdning klar! HEJDÅ KÄRA VÄNINNOR OCH BOJKAR. heheheh ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0