omgg!

Jag har alltid läst på andras blogar att dm sk ti skolan. Har aldrig fattat hur det gick till. Men nu gör jag det. Jag ska ut snart om 5minuter så hinner inte blogga s mkt. Brorsan sover i mittrum. jag e nu ombytt och skriver skitsnabbt. morsan kom. i alla fall. igår när vi sluta skolan gick vi lite pch besökte hyllinge. det kom två tvillingbröder och vi börja sncka med dom. en av dom va så sprattlig att man inte kan hålla honom en minut hos sig men den andra va jätte pratsam. han ba jag ska bli soldat när jag blir stor och jag ska skydda mitt land! dom e båda 7 år. Fast han som var pratsam var lite äldre. han som srang hela tiden kom då och då. Han va jättegullig. han ba ska jag visa er när jag knäcker mina tår!? Knäckmannen och klättermannen. aja inget mera typ. mamma äter frukt bredvid mig och jag ser brorsans grejeromkring mig. syrran sover fortfarandeee. ÅHH hatar skolan. har två timmar svenska nuu asåå! Ehm vad meeer. efter detta inlägg är det bloggpaus igen ;) asså jag skriver bara när jag vill så om du läser detta (JASMINA) så ska du veta att jag vill skriva av mig själv, inte att du tvingar. Förstått??? för du har inte heller bloggat. Omg vad mycket jag har skrivit. gotta go to schoool!

Kommentarer
Postat av: BAJS

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS

2010-05-18 @ 18:46:01
URL: http://bajs.blogg.se/
Postat av: lilo

herrejööössesssssss!

2010-05-25 @ 18:00:53
Postat av: Anonym

lejla din jävla åsna uppdatera da!!

2010-06-16 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0