Glad påsk!


Hejsan alla och glad påsk! Här hare inte kommit några kärringar, bara en gång så plinga dom på och tog lite jädrans godis. Jag har aldrig fattat det här me påsk, varför ska man ta godis och om man inte gör det så busar dom på dig??
Herregud. I alla fall. Jag kollade nyss igenom lite bilder som jag lagt upp på bloggen genom tiderna och tog ort nåra. Så hittade jag en bild på kära råttan!!



hahaha r.i.p :(
Kolla min söta gulleplutt!! ååh saknar honom =(



O sen kära gulliga beeebis!!! som kanske e död nu....



ÅHHH VILL BARA KRAMIIS HNOM!! Gullis... =(


Katten som snyltade på oss ska vi väl inte heller glömma bort!!


Jävla knarkare. Ser ni fiskpinnen vid henens arm? Jag skulle ge henne den men hon ba vände sig bort, jävla kärring!



kommer ni ihåg hästarna vid stallet oxo??





Här kommer det upp gamla minnen va!!

Men ni får ha det bra. Idag ska jag kolla på lite arab serie me morsan och dra sen ti kista me henne. Vi får se om jag shoppar nåt, har inte mkt pengar direkt. Nu när jag beställde så det blev 600 kr typ.... men vi får se!!
Glad påsk alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0