hej guzzar =)

Hejheej, har ni saknat mig? Naaw va söta.
Jag e fortfarande sjuuk, min hals känns som en saharaöken plus det finns gubbar därinne som slickar min hals så den blir torr. Så känns min hals. Så nej jag har INTE blivit bättre. Och plus så har jag simning överimon, tror faktiskt inte jag ska gå.
Seen va mer. Aa jag ska dra ti pappa imon eller överimon. Den här gången så stanna jag länge hos mamsen.
Min hals gud. Det e lov också o jag blir sjuk =S
Har fastnat på en låt men vet inte namnet, det e en tjej på blogg som lagt upp en video o sen har hon lagt till låten i bakgrunden.
Idag ere sol och inte kallt men jag kan inte njuta av vädret för jag e sjuk!!! Ojuste, jag nyser också så fruktansvärt!!! Prao har jag inte gått till, asså Hollies. Orkar inte me ett skit dom senaste dagarna.
Vi får se om jag kanske går nån dag under veckan.
Men hörrni, jag ska dissa er just nu, jag ska gå o stänga balkongdörren för jasmin spelar upp en äcklig svenne låt!!! O seen ska jag hämta mer fishermans fiser. O seen ska jag kolla på 70's show (typ det enda bra på tv)
Men visst e ni glada att jag har hälsat på? ;)
Hare bättre än mig =(
Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0