Jag hatar....!!

Asså fan va jag hatar rubrikeeer, man har verkligen inget o skriva där.
Jag har magont.... har plötsligt fått det. Fattar inte vad det e. Det e typ tryck och jag kan inte röra mig. Det e nere nånstans men inte Mens värk. Idag på morgonen fick jag också det. Vaknade fan klockan 6 på morgonen pga magonten =S kan inte ens låta mig sova ifred -.-
UFFF e så stressad. Aso prao, prov, betyg, inlämningar, plugg, läxor, bajs
Fan va allt e svårt. Och det e ba åttan.. herregud!! Jag fick iaf SL kort, den första jag äger i hela mitt liv som e 100% mitt.
Vad meer... Aa nu e jag hos mamma och sitter på stora datan. På Tvn ere en turkisk serie. Aski memnu. Den e bra, tänk att Samaar ska dö! omg hon kysste Behlul nyss. Neej du får inte yaaow... :(
Det e så tråkigt här på natten, har inte mkt o göra faktiskt. O min mage gör ooont gud varför??
Dom säger mitt namn på tvn. VAD VAAD?
Åhh jag ska iaf dra nu. Bloggar typ myyycket senare eftersom allt det jag skrev uppe :P
Jasmin kom nyss. Och gick... Happ.. Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0