1 Juli

Hejheej alla läsare.
Idag är det Fredags och det betyder Fredagsmys!!!
Vädret är inte så fint idag ärligt talat. Och jag e så jävla kissnödig! Har inte pissat sen jag vakna så nu är det lite panik, va!
Iaaf.. Syrran har rest ti Hollans idag. Och så kommer hon på Måndag?? Aa och hon kommer hämta en nyckelring med grisfejs till mig, visst! :D
JAPP!!
Så jag åkte ti Grönan påå... Tisdag. Jag åkte skitmånga grejer. Fast åkte inte kvasten, kättingflygaren, och tilt. Såå.. Men alla dom andra åkte jag. Det va skitkul den dan!
Vad mer... hmm mammas parabol e sönder så vi kan inte kolla på vår arab serie Sila. Men man kan glo på nätet.
MINA SKAAL HAR KOMMIIIT JUST DET!!!! Och jag e så jävla kär i dom!!!!! Asså dom e såå finaa, kan inte sluta glo på dom!! Dome fan lätt värda 130 kr styck!


Den här var finare på bild, men ändå skitsnygg på mobilen.



Den här är såå jävla fin!!! Och den e mycket finare än på bilden. Den glänser skitmkt...! <3

Nu börjar solen titta fram lite. Jag ska gå kissa nu och be, sen ska jag äta castard (arabisk 7alawe med kokos) och sitta på datorn.
Mamma har gått ti kista, hade inte lust o följa me henne den här gången.
Så när hon kommer tillbaka ska vi kanske glo på Sila på datorn. Vi får se!!
Så ni får ha det superbraa!!
(Vi köpte lax igår, den kosta 300 spänn yaow!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0