Tjatja

Hur mår ni? Jag skriver utan att glo på tangenterna. Mamma ligger på soffan här i vardagsrummet. Jag e sugen på att äta nåt, vet inte vad, Snart ere bönetid, ska be, lägga vicks, gå på youtube, rita. Igår hade jag lust att rita, så gick in på youtube och började rita många saker, det blev skitfint, så ska fortsätta. =)
Vad ska jag skriva mer?
Drömde en skitläskig dröm. Jag "rymde" till Gamla stan, ville göra nåt olagligt så jag kände mig cool, så jag plankar dit men det finns inga folk, efter en timme ungefär tröttnar jag för det är inte lika kul som jag trodde. Så jag möter några män och kvinnor som kidnappar mig, dom tar mig till ett mörkt rum och tvingar av mig sjalen, dom frågar mig vad jag gör i Gamla stan. Sjuk dröm hahah.
vad mer... Hmmmmmmmm
Ska jag lägga in ett test kanske? ;) Skaa jag...
Illiiii? HAHAHA. Ok då =)

Name
Age
Birth Month
Die on April 04, 2094
Die of Murder
You will feel pain False
Omg, nån kommer mörda mig när jag e 98 år???!!!! Fyfan för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0