God morgon! (not =(... )

Kunde inte riktigt sova igår kväll. Vill ni veta varför? Jo för att jag drack en halv cola flaska okej? EN HALV! det e typ skitmycket!!
Sov typ kvart i 5. Fyfaan asså. Har aldrig sovit så sent. Eller tidigt kan man säga, det var redan så ljust att man tror det e på dagen! (Zeinab) (mytoman)
I alla fall. Jag vaknade klockan 12. Vet inte vad jag ska göra nu. Är inte hungrig.. Eller sömnig heller.
Omg, jag lämna datan typ 10 min. Dom skicka brev ti mig hem om prao grejen. Dom har gett mig en check men det kostar 25 kr att ta pengarna. då kommer ba ha kvar 100 kr? =S Fan va dåligt, jag fattar inte, mo jag sa ti dom att lägga den på min konto?? ähh vi får se.
Idag ska jag och pappa ut o fiska. Vi ska ta lite grejor och gå gräva upp maskar. Jag trodde man köpte maskar? När jag sa ti pappa han ba VA? KÖPA MASKAR? han ba ska jag köpa maskarna oxo!?? jag ba men la3ad hur?? han ba jag ska ta upp dom från marken med tvång. Naw khatije. Jag sa ti pappa att om vi fgår upp en liten fisk då vi ska ta hem den i en påse med vatten sen lägga den nånstans här hemma =)
Snart ska vi äta nåt och gå ut. Vädret e fint.
Menmen! ni får ha det superbra hörrni!! Tror inte kommer blogga nån mer här hos pappa. Kanske hos mor. Adjö!





Kommentarer
Postat av: Drottningen

Fiska.... gud va kul... gamla minnen asså...

2011-06-21 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0