Mera tester =)

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Massa massa nya kläder, Mvg i alla ämnen, pipas
DAGENS KLÄDSEL: ehm.. mjukis och import tröja.
DAGENS FRISYR: Frisyr? Det är rakt typ..
DAGENS LÅT: Vet inte, många.
DAGENS PLANER: Äta något, kolla på lite tv och sova.
DAGENS SAKNAD: Gamla tider.
DAGENS DUMMASTE: Blivit blöt.
DAGENS MISSLYCKANDE:Tappade mynt framför massa folk och kunde inte få upp den för marken va blöt
DAGENS DROG: mobilen.
DAGENS KÖP: några tunikor.
DAGENS GODIS: VI HAR INTE!
DAGENS HUMÖR:Äh sådär.
DAGENS CITAT: -
DAGENS ROLIGASTE: att jag gör dom här testerna för e så jävla uttråkad.

Allmänt test 1

Hur bor du: Lägenhet.
Brukar du komma i tid: HAHAHA nej
Hur lång är du: 155 cm :)
Kan du laga mat: Nja, inte mycket.
Vad jobbar du med/pluggar du: nian.
Vad har du på dig just nu: importkläder
Har du någon fobi: JAA!! insekter och andar.
Hade du en bra kväll igår: Nej.
Vilket är ditt senaste inköp: Shorts från H&M :@
Din favoritdryck på morgonen: Ice-tea
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa <3
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, mammas.
Vad hade du sönder senast: Min hårklämma.
Vem snackade du med senast: Jasmin ( bad henne tända lampan)
Varm favoritdricka: Choklad såklart.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Icetea
Alkoholhaltig favoritdricka: hää??
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag, klistrade något på mammas spegel så det ser ut som snor (kanske det e)
Saknar du någon just nu: Jaaaa Meis!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Pilla på mig mycket, hålla mig när jag inte vill, smsa oavbrutet, stänga tvn när jag glor, jaa, massa!
Någon jag stör mig på: JASMIN SOM SKRIKER LEJLA LEJLA LEJLA HEELA TIDEN!
Intressen: rita, lyssna på musik, arab serier
senaste person du kramade: ehm... vänta vem var det?? mamma eller pappa.

Senaste person du ringde: Meis
Senaste person som ringde dig: Emir
Vad drack du senast: Icetea faan!
Vill du ha barn: Ja, 4 st
Längtar du till din nästa födelsedag: nej, e inte redo att bli 16.
Har rakat dina ben någon gång: Nej
Är du sugen på något nu: pipas, chips, choklad, godis. Allt onyttigt helt enkelt.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Jag dricker choklad, inte kaffe -.-
Använder du hudkräm: Ja, har det nu.
Attraheras du av män med skägg: EUW!
Micro-pop eller poppa själv: Mikro, snabbare!
Brukar du baka: Inte som förr.
Röstade du i det senaste valet: HAHAHAHA
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Mm
Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar nu. Jay sean - 2012
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: tomater, räkor, kräk
Har du pengar på mobilen: Jaa alltid. Nu har jag... (vänta,ska kolla) 16 kr



Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det e sommarlov?
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma köper.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ALLT!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja?
När var senast någon stötte på dig? ????
Vad åt du till middag senast?Lax och ris.
Kan du vissla? Försöker :)
Tittade du på tecknat när du var liten? Eh, jag kollar nu.
Äger du några popband t-shirts? Hade en, men kastade :(
När flög du senast? Förra året? syrien.
Pratar du några andra språk? Kroatiska, eng, arabiska.
Har du gråtit offentligt? aa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Navelpiercing <3
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, cola, snacks.
Vad har du för väder? Asså vaaa?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? -
När sov du senast på golvet? E ingen gatubarn. (igår)
Vilken är din favorit drink? alkohoool??!
Gillar du din boendesituation? vf inte? (ni börjar störa mig)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7 timmar minst.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Dome slappa.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jaaa, alla muckade på mig och piff.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18
Tror du på liv på andra planeter? Aa faktiskt.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Varför just jag?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAA jag önskar, men när ja blir stor.
Tycker du om att krama folk? mm mycket!
Äger du en digitalkamera? mm
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Taylor swift, lady gaga, typ alla heta.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha neh?
Är du mörkrädd? Som faan.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar, mig själv.










Kommentarer
Postat av: Drottningen

du svarade aldrig på - Vad tycker du är äckligt.

och det sista, tre saker du alltid har med dig. min mobil, mina nycklar, och mig själv. hahaha så jävla klockren. mig själv. hahaha

2011-06-18 @ 03:11:15
Postat av: Ägaren av liloshe!

Hahahhaha jag vet, jag äger! =) Jag uppdatera inlägget, märkte inte att jag inte har svarat.

2011-06-18 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0