omajgosh!

Tjatjaa bloggen!! hur mår ni idag?
Jag själv är kissnödig men orkar inte gå upp, e för lat hihi =)
I ALLA FALL! Jag har ont i magen, åt för mkt pipas, den fräter ner min mage känns det som.
Jaa ni, idag var det bajsväder =S Jag vakna på natten av att det åska SOM FAAN, blev rädd fan.
Nu ska jag upp o be, sen kissa :@ o seeen (som om ni e inttresserade ens) skaa jaaag (och jag forstätter oxo) gåå och dricka vatten!
Hmm, det känns som om jag har glömt nåt... Vad kan det vara.... ?
Drömde att jag och Meis skulle åka frittfall men den va typ dubbelt så lång som den i Grönan sen Meis verkade inte ett dugg rädd medans jag hade redan kissat på mig, sen hon ba äähh den verkar inte läskig. (7atte i en dröm jag skull va rädd!!) Sen mitt i frittfall hon börja fixa sin sjal, smsa, vet inte vad. Jag ba asså vi håller på att åka?
MENMEN! det e bara en dröm.
Vet ni vad? (ni bryr er inte)
Jag ska klistra in en test grej så ni har nåt roligt å läsa =)


DAGENS VILL HA: Sallad med citron
DAGENS KLÄDSEL: Vet ni fortfarande inte? Importkläder!! (mjukis och tröja från pakistan)
DAGENS FRISYR: HAHAHHA ni e roliga :P
DAGENS LÅT: The lazy song - bruno mars
DAGENS PLANER: Kissa, be, dricka vatten, kolla på film.
DAGENS SAKNAD: Gröna lund <33
DAGENS DROG: Låten ovanför.
DAGENS KÖP: Har inte gått ut idag.
DAGENS GODIS: Om vi har ens...
DAGENS HUMÖR: Blandat, men mest normalt.
DAGENS ROLIGASTE: ATT JAG KOMMER KISSA PÅ MIG!!! (kanske gör det..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0