TEST!

Test - hur ond är du?

Ängel eller djävul? Ta reda på hur ond du är i detta elaka test.


(x) Jag gillar att döda insekter 
(x) Jag hämnas gärna en oförätt
(x) Jag har fuskat på ett prov
(x) Jag har brutit mot lagen
( ) Jag har varit otrogen
(x) Jag har önskat någon riktigt illa
( ) Jag har kastat tuggummi på läraren
( ) Jag har sagt elaka saker som fått någon att gråta
( Ibland?) Jag drar gärna rasistiska skämt
( ) Jag svär ofta
(x) Jag har lovat saker jag inte tänkt hålla
( ) Jag hatar barn
( ) Jag startar ofta slagsmål
(x) Jag tycker om att busringa
(x) Jag har gjort narr av en handikappad person
( ) Jag tycker om att göra andra till ovänner
( ) Jag har spottat i någons öl när den tittat bort
( ) Jag har flirtat för att göra någon svartsjuk
( ) Jag är medlem i tankafritt.nu
( ) Jag har avslöjat något som jag fått höra i förtroende
(x =)) Jag använder olagliga droger
( ) Jag har gjort någon riktigt illa
(x kanske) Jag skulle stjäla en cykel om den var olåst
( ) Jag gillar att tända eld på saker
( ) Jag har stulit något värdefullt
( ) Jag gillar att titta på våldsamma filmer
( ) Jag ser ner på svaga människor
( ) Jag har suttit i fängelse
(Räknas spott? ) Jag har medvetet gjort en repa i någons bil
( ) Jag har mobbat en överviktig person
(x ) Jag tycker att välgörenhet är onödigt
( ) Jag har medvetet svikit en vän
( omg vet inte...) Jag skulle offra tusen personers liv för att rädda mitt eget
( ) Jag är hellre en superskurk än en superhjälte
(beror på x) Jag skulle döda för pengar
( ) Jag har hellre världsherravälde än världsfred
( ) Jag brukar klottra
(x) Jag tycker om att se andra lida
(x)HAHAHAH Jag skyller alltid ifrån mig när jag fiser

Resultat:

Du är 43% ond

Visst är du ond men ännu har du en bit kvar innan du vill erövra världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0