Amazing horse 10 hours

Jag har accepterat en utmaning och ska kolla på ett sjukt videoklipp på youtube. Den e bra faktiskr, jag diggar den. Yea sweet lemonaade! My horse is amazing! He toog out his wink - oooo that's dirtyyy! aa ni. Här sitter jag. Och lyssnar på detta, Mamma sitter bredvid mig och kollar på tv, emir i rummet och jasmin gick nyss ti jobbet. Har lust att kasta datan på golvet. MEN! Jag tänker inte göra det ;) AHOO ni ser hur tråkigt jag har!! Jag är inne på aftonbladet och fördriver tiden. Dom skriver för mycket om Estelle, victorias nya bebis. Grattis då mkt men vem bryr sig mer än så? orka skriva om det så mkt! Det föds barn varje minut, så varför är hon speciell?!! MEN MEN! Nu drar jag, ni får väna länge tills ni läser av mig igen. Yees, i knoow, you will miss mee! CIAAOO!! MWAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0