Din jevel

Vill läsa vad du gör, tro inte att jag vill blogga,
Lyssnar på Demi lovato ft jason derulo - together. och chattar på msn.
Lyssna, Jasmina, gå på youtube okej? Sen skriv LA BOMBA och tryck på första.
Titta på den nu och försök att inte skratta okej? har varit beroende av den och varje gång jag kollar så kan jag inte hålla mmig igenom hela.
I alla fall.... Här e vädret piss. MEN MEN!
Eller i alla fall denna tid. har varit regn och                                       ehm    vänta          .              mnnnnnnnnnnnnnnnnvv                                                                       vbbbbbb
Hoppsan...... ehm....råkade liksom trycka för hårt på datans tangenter och mellanslaget trycktes in,såjag drog den och...ehm,, dn gick typ sönder...Men sägintetill emir!!!! 
Jepp........
ASSÅ FAN VA JOBBIG DU E!!! VILL INTE BLOGGA, KAN INTE, HAR IIINNGET O SÄGA,SÅ BLOGGA DU OCH BRÅKA INTE MED MIG, GÖR DET BARA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0